Privilegium hubených

8.5.17

Jako hubenýho člověka, co má rád zdravou stravu, mě sere jedna věc. Téměř vždycky, když čtu nějakej zajímavej článek o zelenině, karbohydrátech nebo sóje, přijde v nějaký fázi čtení informace o tom, že tenhle nějakej konkrétní, úžasnej způsob stravy má jako následek hubnutí; a to přece všichni chceme, žejo. Já teda vlastně moc ne, ale co s tim mám dělat. 

Proč se každá zdravá strava dává do souvislosti s hubnutím? Nešlo by to líp formulovat? Třeba že jde o optimalizaci váhy? Protože o to přece jde, ne? Protože sorry jako, jestli má nějaká strava zapříčiňovat hubnutí u každýho člověka bez výjimky, tak zdravá asi moc neni. 

Navíc je to prostě bezpředmětná informace. Někomu hubnutí prospěje, někoho zabije. Já si chci prostě jen někde přečíst, co dělaj dvě kila rejže a fazolí s mym tělem, jakym procesem se mi ty sacharidy a bílkoviny měněj na energii, kterou pak vychodim, ne jak na rejži s fazolema úžasně zhubnu a budu pak šťastnější.

Nejdřív jsem si myslela, že to přehánim, že to tak hrozný ve skutečnosti neni, ale pak jsem dostala kuchařku s podtitulem Zdraví a štíhlí v souladu s přírodou a zase mě to načuřilo. A dneska jsem otevřela svou oblíbenou pomazánku a z balení vypadl letáček nějaký trenérky s nápisem ve stylu štíhlí a fit a prostě ne jako, štve to určitě tlustý a štve to i nás hubený.

No jo no.






Taky byste si mohly/i chtít přečíst

0 komentářů

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com