Vmáčkni práci do rozvrhu

26 září

Hledat, či nehledat brigádu? To je jedna z otázek, která mě teď trápí. Po večerech čekuju jobs.cz, rozesílám CVčka a pozdravy. Kdyby mi ale odněkud odpověděli, mám to vůbec vzít? 


Myslím, že to není nejhorší. Jen mi řekněte, kdy mám pracovat. Od sedmi do půl desáté ráno a večer? Haha. Trhněte si, slečno, my chceme lamu, kterou nevzali na školu a může makat celý den. V pátek? Haha, ten mám volný od toho, abych mohla pokořit (s přestávkami) trasu Praha - Miličín - Sezimovo Ústí.

Pracovali jste v prváku na vejšce? 

Doufám, že se vám můj rozvrh líbí. Často jsem u jeho sestavování neměla daleko k pláči. (Ono se mi to kryje, co mám dělat, přece nemůžu být na dvou místech zároveň, to nezvládnu, chci ukončit studium a jít pracovat do Mekáče, tohle je na mě moc, nezvládám to, a co je to zápočet a kolokvium, proč mám v rozvrhu jiný kód předmětu, než jsem chtěla, proč je všechno v jiné budově, to nestihnu, co mám dělaaaaaat!) Nakonec jsem se s kryjícími se předměty smířila (prý je to normální a nic se s tím dělat nedá), a dokonce mi vyšly pauzy na oběd. 

Jen mě mrzí, že se letos nebudu učit žádný nový jazyk... Albánština, rumunština, srbština ani španělština se nikam nevmáčkly. A na český znakový jazyk jsem se zapsat nestihla. To jsou holt ty životní strasti...

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

6 komentářů

  1. Tak volnej pátek je úplně super ne? :)
    Se sháněním práce přeju hodně štěstí, já sama jsem chtěla nějakou brigádu, ale vzhledem k tomu, že odmítám Mekáč, KFC, Burger King apod. mám smůlu. A stejně většinou všude chtěj jenom lidi nad osumnáct a/nebo s ukončenou střední školou. Takže to je pro tebe vyhovující! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je super! :) To jo, ukončenou střední splňuju, jenže zároveň si přeju brigádu, která bude časově nenáročná, zábavná a alespoň průměrně placená... A zdá se, že mé požadavky jsou moc vysoké :D.

      Vymazat
  2. Rozvrh ti strašně závidím, tedy spíš ty předměty :D V prváku jsem nepracovala, rozvrh jsem měla naprosto strašný. Letos to není o moc lepší, ale už budu nucena si nějakou brigádu najít :-/ (a máš tam pravopisnou chybu :3 )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde mám pravopisnou chybu? :-O Aspoň vím, že jdu na správný obor - tam mě (snad) naučí psát správně :D.

      Mně už na pár mailů odpověděli, ale já pořád nevim... :D

      Vymazat
    2. Dobrý, už jsem ji našla! Díky za upozornění, tuhle chybu při psaní na počítači dělám pořád - asi jak si to v hlavě hláskuju a neberu to jako celé slovo, napíšu vždycky první i, které mě napadne... Takže to měkké :D.

      Vymazat
  3. Ahoj:) Dovolily jsme si tě nominovat na http://book-lords.blogspot.cz/2013/10/liebster-blog-award.html, takže pokud budeš mít chuť, budeme rády, když se zúčastníš. :)

    OdpovědětVymazat

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com